~Like a... bitch?~

Trött på dig, när vi var vänner så...
1, du plockade ut alla mina kläder ur min garderob och slängde bort kläderna som du tyckte var fula på min säng.
2, du gjorde samma sak med mina smycken.
3, du hånade mig alltid över att jag särskrev, eller att jag skrev "Ja." istället för "Jag." eller "t." istället för "till". Men så skriver jag när jag inte orkar, osv. Sjukt irriterande.
4, du ville att jag skulle bli "emo" och inte en äckelfjortis som jag tydligen var, men alla andra dina kompisar fick klä sig som dom ville.
5, du ringde konstant för att kolla om jag pluggade.
6, du ringde och väckte mig varje morgon så att jag inte kom försent till skolan.
Ni kanske fattar vad jag menar?
DU är vidrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0