~You are strong~

Hej
Jag har själv försökt ta livet utav mig ett ex antal gånger. Och jag ångrar att jag ens försökte. För om jag hade tagit livet utav mig, så hade jag inte varit tillsammans med Jennifer idag, eller lekt "Hell Ball" med Thea och Signe. Tänk vad mycket jag hade missat om jag hade tagit livet av mig. Detta inlägg är till alla (lol, alla inlägg får alla läsa men ah, orkar inte förklara). Ta en dag i taget, det gör jag. Orkar inte tänka på vad som Kan hända nästa dag. Det är bara slöseri med tid (tycker iallafall jag). Tänk att du har klarat dig tills nu, vore det verkligen värt och kasta iväg allt kämpande rätt ner i marken? Vore det verkligen det? (Nej.) Om du exempelvis blir mobbad, och mår dåligt på grund av det... då kan man säga att mobbarna vinner om du försvinner. Visa dom att du är stark och inte bryr dig! (Vilket man kanske gör, men det behöver inte dom veta, att man tar åt sig alltså.) Kasta inte iväg erat liv rätt åt fanders bara för att du inte orkar just Då. Du har klarat dig hit, du klarar dig en dag till.
Såhär brukar jag tänka "Jag har klarat mig tills nu, jag klarar en dag till..." och så tänker jag varje dag.
Om det finns någon som vill prata så kan ni skriva till mig på hotmail eller adda mig på Msn: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Thea

HELL BALL

2011-06-03 @ 12:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0