~Jag är bäst~

Hej, alltså jag har ju haft dåliga betyg sen typ i sjuan, har bara haft IG och blablabla. Det har gått skitdåligt för mig ärligtalat. Men idag fick jag tillbaka min engelskauppsats, och jag trodde inte mina ögon... jag hade fått VG. Före det så var jag skitledsen och orkade inte leva, sen när jag såg att jag hade fått VG så gick jag runt och slog alla med boken i huvudet och visade hur jävla bra jag är. Hahaha. Så jag är liksom skitnöjd!!! Allt jävla slit lönar sig, tydligen. Hehehe. Men nu ska jag inte skryta om hur jävla bra jag är och så, just nu har jag skitont i tungan. Vetefan varför. Känns skitkonstigt, men aja. Får be mamma kolla på den (alltså, ja). Lyssnar på skitdålig random musik på Spotify nu. Garvar ihjäl mig för att den är så jävla dålig "Åh så hånglar dom på vagnen... där alla brukar handla." Alltså, fråga mig inte vad jag lyssnar på. Är tillsammans med Jennifer igen förresten! Vart det den 2:a Maj :D
Ett grattis kanske, och ett grattis för att jag är så bäst?
Hassan – Det Här Är En Pizzeria
Älskar Hassan<3 så jävla bra är han.

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså, man behöver inte säga någonting till mig. Bara ett leende betyder så mycket för mig. <3

maa aw <3

2011-05-07 @ 12:16:11
URL: http://automatiic.blogg.se/
Postat av: Johan

Finns det nån gilla knapp nånstans? Ja blind och behöver hitta en :)

2011-05-08 @ 10:03:36
Postat av: Yasse

GOOOOOO NATTIS! :)

2011-05-09 @ 19:25:09
URL: http://likethesunshines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0