~Slagga i soffan, sedan stan~

Hej
Har varit hemma från skolan idag med då. Men imorgon ska jag dit igen. *Suck* Fast roligt och träffa kompisarna. Idag så var jag och mamma uppe en sväng på stan, jag provade på "Cola Vanilj". Den verkar vara skitäcklig, men det var rena motsattsen! Den var skitgod! Kan verkligen rekomendera den. Fast alla har vi ju olika smak. Haha. (NE! OFTA? HAR VI?) Och sedan gick vi till La Boom, ellr jag tvingade rättare sagt in mamma dit. och där hittade jag en asgullig tröja. Denna blev det (bilden).


(Oj, vad bra bild det blev *host*)
Men vad tycks, visst var den söt?
Det tycker iallafall jag, hihi.
Men nu ska jag dra, tjarå.
Btw, har fått microfon till datorn idag. Hehe, fett nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0