~Skriva en bok?~

Hej, tja, tjenare, halloj eller vad man nu säger. Jag har ju haft en ganska svår uppväxt, och jag har på sista tiden tänkt på och skriva en bok om mitt liv. Kanske inte just nu när jag mår dåligt, men sen när jag blir äldre. Det skulle väl vara intressant, eller?  För jag älskar dock böcker som är baserad på en verklighändelse. Dom böckerna rör mitt hjärta. Åh, bara älskar't. Men aja, vad tycker ni? Låter det som en bra idé?
Vet att det verkar konstigt att jag planerar redan nu, har ju liksom inte bestämt mig ännu, men det skulle ju vara skitroligt!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag skulle gärna villja läsa den då

2011-03-26 @ 22:38:00
Postat av: mamma

go for it. och vem säger att du inte kan börja nu? du klarar allt <3

2011-03-27 @ 05:16:05
Postat av: Nathalie

Svar till Johan: Haha, tack eller något. xD

Svar till mamma: Haha, okej. Ja men jag vet inté.

2011-03-27 @ 21:14:45
URL: http://tearsonmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0