~Skrattretande~

Hallå, ni vet det där programmet som Jerry Springer håller i, då folk bråkar osv?
Alltså, jag kollade på det idag och då var det en svart kille som var rasist. Och typ "Jag ska gå med i KKK - Ku Klux Klan - som hatar negrer!" Jag typ "Men jaaa, har du ingen spegel hemma eller?". Och det roliga var att han har en fru och 5 barn, sen kom frun in och började slå honom, hahaha. Då började jag skratta.
"Svarta människor bara förstör, och står runt ett gatuhörn och skjuter folk."
-Den Störda Svarta Killen (haha?)
Jag menar, det roliga var att han var svart själv och rasist. Lite konstigt, men ja.
Och han tror att han ska få gå med i KKK föreningen, pfft, dom kommer hänga honom upp och ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0