~Livet börjar gå åt rätt håll~



Nu känner jag mig glad, känns som om livet börjar gå åt rätt håll.
Till det bra, och inte till det dåliga.
Mår ju bättre pga det går bättre i skolan också, men jag trodde aldrig att jag skulle må såhär igen. Och jag som alltid sa:"Det kommer aldrig bli bra..." Men jag hade fel, det är inte direkt awesome nu. Men det börjar likna något bra! Är stolt över mig själv som har klarat mig enda hit. Tack till alla vänner och bekanta som har stöttatmmig på vägen till ett bättre liv.
Älskar er.

Kommentarer
Postat av: Thea

Puss.

Matteprov imorgon :$ Glöm inte! /påminnarN

2011-03-03 @ 22:11:10
Postat av: Nathalie

Thea: HAHAHA DU FÖLJER EFTER MIG ÖVERALLT JÄVLA ÅSNA

2011-03-06 @ 20:52:23
URL: http://tearsonmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0