~Kärlek är bara skit...~

Kärlek är skit, så äre bara. Jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dig. Jag som började få hopp för oss igen, sen så säger du att du inte gillar mig. Du kunde väl ha sagt det från början? Då hade det svidit mindre. Tårarna bara rinner, jag saknar dig så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Varför? Jag orkar bara inte mer, det är bara dig jag vill ha, det är bara dig jag älskar. Jag skulle kunna göra vad som helst för att du ska bli min igen. jag hatar detta. jag var lycklig när jag var med dig, men nu.. Ne, usch. Vill inte ens tänka på det. Kan inte leva utan dig. Vad ska jag göra nu? Jag saknar dina kramar, ångesten kommer... jag sumpade allt. Allt är mitt fel. Jag bara vet det. Du mår säkert bättre av och inte prata med mig. Min bakrundsbild på mobilen är en bild på Dig. Åh. Varför? Varför? Varför? Jag klarar inte av detta längre. jag vill bara krama om dig och säga att jag älskar dig. Och kolla in i dina vackra bruna ögon och bara kyssa dig. Men nej, det kan jag väl bara glömma?
Även om jag vill, och även om jag tror att du är borta ur mitt liv även fast du svor på att det alltid skulle vara vi, vara du och jag. jag vill hata dig, men älskar dig mer varje dag. Jag har blivit sviken mera, men återfått känslan. Men du va speciell du har mitt hjärta i din hand, men du har glömt bort mig nu, för du rinner ut som sand... När jag tänker tillbaka så fäller jag en tår, när du låg här bredvid känns precis som igår. När jag skriver det här, river jag ut gamla minnen. Känner sakta tårarna rinna ner för kinden. Jag älskar dig verkligen, vet inte vad jag ska ta mig till utan dig. Du är en stor del av mitt hjärta. Och om inte du är en del av mitt liv... Så finns det ingen mening med livet kvar. Allt vore lättare om jag inte fanns, med mig, är allt bara trams.Vart jag än lyfter fingret så blir det bara fel, vad ska jag göra, för att orka mer?När det är du som gör mig hel. Utan dig står jag på ett spår, redo att hoppa in i mörkret som vi får. Efter alla dessa år, känns det som igår. Var första kyssen, dina läppar mot mina. När jag tänker på det, så börjar jag att flina.
När det var Du och Jag så svävade jag på ett moln, men utan dig så faller jag ner. Ner på jorden, och kommer på att detta bara är ett spel. Men mina känslor för dig, är inget spel, detta är äkta. Men du knäckte mitt hjärta. Nu ska jag berätta, att du är den rätta!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hah ja, jag går ju oxå på spanska.

men varför jag har den som rubrik är för att jag satt och lyssna på låten just då ;)

2011-03-20 @ 15:03:55
URL: http://hannahinghamn.blogg.se/
Postat av: S O F I A

Jag med :D

2011-03-20 @ 16:03:47
URL: http://sofiahaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0