~Kanske det...~

Okej, jag kanske har förändrats. Men inte på det sättet du tycker. Jag har förändrats i stilen, musik smak, men inte sättet jag är fortfarande jag. Och ingen annan, det kanske inte du förststår men det gör mina riktiga kompisar. :D
Jag kanske har börjat lyssnat på screamo, rock, metall och lyssnar inte direkt så mycket på techno längre eller sån musik. Men jag är fortfarande samma människa. Och jag vill att ni ska acceptera mig för den jag är. Och inte för den ni vill att jag ska vara.
Jag vet inte rikgtigt själv vem jag är, det tror jag inte att alla tonåringar gör heller. Men jag har varit lite punk tjej en gång i tiden, fjortis och nu är jag det här...
Men jag är fortfarande gamla Nattha som är högljud, flummig, sjukaste humorn, lite perves humor alltså xD, accepterar alla för hur dom klär sig, lyssnar på för musik osv.
Jag vill veta vem jag "är". Om jag är fjortis, punkare, rockare, emo eller vad man nu kan vara. Och låt mig få ta reda på vem jag är. Jag kanske är "emo" vem vet? Men låt mig få hitta det svaret först innan ni hoppar på mig och skriker "jävla emo, gå och skär dig.".
Ok?
Då blir jag glad.
Och låt mig bli det?
Bara för att man inte klär sig som alla andra, så är man fortfarande en människa med känslor och tankar. En människa som andas som alla andra gör. Låt alla vara sig själva, dom som klär sig lite wierd-konstigt-happy klädd. Kanske tycker att ni andra klär er konstigt. Men det tycker inte ni efter som att det är just "ni" som klär er så. :D
"Låt alla vara den människa den är, så blir alla glada och nöjda." :D


Kommentarer
Postat av: Sanna är bäst!!!

Håller med Nattha. Folk ska ta en för hur man är som person, inte hur man klär sig och vilken musikstil man lyssnar på.



Btw, så vill jag att du ska veta att jag accepterar dig för den du är. Bryr mig väl inte om hur du klär dig? Älskar dig ändå!<3

2011-03-13 @ 21:52:41
URL: http://mynameissanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0