~I'm gonna be myself~

Jag har aldrig riktigt våga vara mig själv fullt ut. Bara litegrann, haha.
Men från och med idag eller från och med nu rättare sagt så ska jag vara mig själv.
Jag orkar inte bry mig om vad alla andra tycker. Fuck dom. Dom som trackar ner en är bara avundsjuka och har dåligt självförtroende. Allt blir lättare om man är sig själv. Jag vill inte vara någon jävla äcklig fjortiskopia. Så nu har jag bestämt mig för att ta en sväng på stan. Köpa kläder som JAG gillar. Och sminka mig hur jag vill, ha vilken frisyr jag vill. Vad fan som helst.
Har en bild framför mig om hur jag skulle vilja se ut.
Så har jag alltid tänkt mig. Men har aldrig vågat gå ut så offentligt.
Men nu jävlar blir det ändring på det.

(Nödvändigt inlägg, jag vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0