~Hemma från skolan~

Hej
Idag var jag hemma från skolan pga att jag hade skitont i huvudet, och då känns det som om det är onödigt och gå till skolan. Det tyckte mamma med, så jag fick stanna hemma idag. Kommer förmodligen till skolan imorgon.

Var på möte idag. Det gickmbra, tror jag. Var typ nyvaken så jag var inte vid medvetande om vad vi pratade om, haha. Så brukar det vara. Kom hem för en stund sedan, just nu så sitter jag och lyssnar på "The Heffat Liv" och så är jag inne på Msn och skriver en "seriös" låt med Hannah. Hahaha, väääldigt seriös är den. WALLA MAMMAS DÖD. Ne, men ah. Ska nog hoppa in i duschen snart. Det är så jävla skönt och duscha. Känns typ som en orgasm, ne men. Skönt är det. Ska nog dra och äta, sen duscha.
Är trött, orkar inte blogga.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0