~Förvirrad och ah~

Jag är förvirrad, jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor.
Och det kanske är dags och tänka på det så att man kan väja rätt linje osv. Men jag gillar och skriva, och så gillar jag musik. Men det känns som om man inte direkt kan bli nånting stort inom det, haha? Känns bara så. Åh, vad det ska vara jobbigt. Kan jag inte bara bli en seriefigur? Som bamse t.e.x, då hade allt varit mycket enklare. Eller? Men åh, jag sitter och kollar på en massa sidor på internet om vad man kan bli inom musik och ah. Men jag hittar inget som faller mig i smaken. Alltså, det låter intressant men det låter lite väl B. Att man inte tjänar så mycket pengar, och jag vill tjäna mycket pengar.
Aja. jag får väl ta och leta vidare?

Kommentarer
Postat av: Johan

har samma problem :( ville bli rockstjärna annars vettefan va ja ska jö xD

2011-03-26 @ 22:41:47
Postat av: Nathalie

Svar till Johan: Okej, aa. Alltså det är svårt och välja.

2011-03-27 @ 21:21:51
URL: http://tearsonmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0