~Trött, skolan~

Hej.
Är i skolan nu, ska snart göra en engelskuppsats. Usch och blä säger jag bara. Jag orkar inte. Somnar snart. Är astrött. Har varit astrött varje dag i snart två veckors tid. Allvarligt. Tröttsjukan, eller vad? Fast skolan tar kol på mig. Kanske därför jag deckar i soffan när jag kommer hem. Men jag vill verkligen satsa på G i alla ämnen. Minst G. MVG vore awesome, men då skulle jag svimma av ckock. Det skulle nog alla i min närhet göra. Tror jag, lol. Alltså, jag har fan ingen fritid. 
1, Skola
2, Träna
3, Städa (förmodligen)
4, Läxor
5, Nassi dags.
Sen har jag liksom ingen tid över till annat, som typ va med kompisar osv. Skolan tar all min tid. Jag har inget liv. Och förra terminen så hade jag IG i nästan alla ämnen förutom två. Hemkunskap, och Livskunskap (sammhällskunskap). Och om jag vill ha betyg denna termin så måste jag plugga på som in i helvete. Och göra klart allt sen förra terminen. Orkaaaa. Men jag måste. 
Men nu har jag suttit och babblat om att jag måste plugga för att få bra betyg, vad gör jag? Sitter och skriver på bloggen istället för att skriva min engelskauppsats. Duktig utav mig.
Tjarå 


Kommentarer
Postat av: Tresystrarnaijeans

Allting bra med dig idag? (:

Jätte söt blogg du har!

Kram

2011-01-28 @ 13:25:05
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/
Postat av: Martin

Hej!



Dagens fråga gäller skönhet - lämna gärna din åsikt.



Ha en fortsatt härlig fredag!

2011-01-28 @ 13:30:59
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Jane

Prova att ändra om i chemat. Sova förmiddag, läxläsa natt.. det blir nog kul! =)

2011-01-28 @ 14:03:07
URL: http://thediarybitch.blogg.se/
Postat av: Thea

Jag och Yasse gissade att du inte pluggade i datorsalen. :(

2011-01-28 @ 17:10:43
Postat av: Nathalie

Tresystrarijeans: Ja, det är bara bra. Fast trött som in i helvete. Du då? :)

Du med! Kramis.

Martin: Kollar på direkten.

Jane: Hahaha, jadu. Det har jag försökt en gång. Och det kan jag säga dig, det gick inte bra.

Thea: Jo, det gjorde jag faktiskt!!

2011-01-28 @ 21:36:33
URL: http://tearsonmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0