~Självskadebeteende~

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag kan väl börja med och säga att jag har skurit mig än gång i tiden. Nu har jag inte skadat mig själv på cirka 5 månader. Mår mycket bättre nu, än vad jag gjorde förut iallafall.
Alla ni som gör/har gjort samma sak som jag. Sluta! Försök iallafall. Jag vet att det känns bra för stunden, men sedan kommer smärtan. Att skära sig hjälper inte. Istället för att skära sig så brukar jag skrika i en kudde, eller vad fan som helst. Förutom att göra illa sig själv.
Jag började med att skära mig själv i sexan, och nu går jag i åttan.
Jag har kommit en lång bit i mitt liv, och jag börjar äntligen börja gå åt rätt håll. Man behöver bara ha viljan att sluta. Det är inte enkelt, det har jag inte sagt heller. Men försök verkligen. Det löser ingenting, ni kanske tror att det gör det bara för den lilla stunden. Men den stunden är inte värd alla ärr som alltid följer med en i livet.
Om det är någon som vill prata med mig om detta.
Skicka då ett mejl till mig och skriv: Självskadebeteende.
Så att jag vet varför ni har addat mig osv. Annars kommer jag inte acceptera eran förfrågan.
[email protected]

"Don't give up you'r life"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0