~Kalas dag~

Dagen har varit kalas, det kanske beror på att jag har varit på kalas hos min kusin Tim som fyllde 7 år.
 Grattis till honom!
Fan vad tiden går fort... nyss  var Tim en liten bebis på BB. Nu är han 7 år, och ska snart börja skolan. Man typ "Är det bara jag, eller går tiden lite fort?" Jag kommer ihåg när han var några månader gammal, och jag bärde honom för första gången. Åh, vilken känsla! Tim är så jävla härlig. Vi kallar honom för "Duracell" (batteri) bara för att jämt är i full rulle. Och kan aldrig sluta babbla. Det spelar ingen roll om han är världens tröttaste, han babblar på som en jag vet inte vad. Och när han kollar på tv så gör han någor konstigt med ögonen. Dom liksom följer efter allt som rör sig med ögonen. Asgulligt!

Jag älskar dig Tim!


Kommentarer
Postat av: Martin

Sv: F´låt

2011-01-30 @ 01:21:01
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0