~Humor på hög nivå~



Dagen har varit skapligt bra, den hade varit asbra om jga inte hade varit så jävla trött. Höll på och somna på lektionen. Lyckat. Och jag hatar bord, bara så att alla vet det. Jag stod på ett bord, eller det var två som satt ihop. Helt jävla random så ramlar jag med ena benet mellan dom två borden. Ont gjorde det. Men det sket Thea och Sanna i. Älskar dom. Och bilden som ni kanske ser...? Alltså, på bildlektionen var den sista lektionen på dagen och alla var helt flum och usch och blä. Så vi hade humor på hög nivå då, fast det har vi ju alltid.
Nu måste man tydligen sova, för att mamma säger det... Döhhhh. :c
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Thea

Det ser ut som om vi har skägg...

2011-01-28 @ 17:08:12
Postat av: Nathalie

Thea: Käften.

Jag har skills. Fast ja, det göre.

2011-01-28 @ 21:31:24
URL: http://tearsonmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0