~Wah~

Tjenare
Idag i skolan så kollade vi mest på film, eller jag kollade dom sista 20 minuterna. Och den sög. Den var verkligen astråkig, haha. Och sen har C-enheten haft en målardag, kan man säga. Vi fick måla i enheten. Asroligt var det. Jag och Yasse var fan bäst! Men när jag hade målat klart så kollade jag mig i spegeln, och då hade jag gulfärg på näsan. Hur lyckas man, liksom? Skit pinsamt ju. Och som vanligt var skolmaten äcklig.
Fattar inte att det är lagligt och ge ut sådan mat, liksom usch och ew. Fast ibland kan skolmaten vara god, fast det är sällan tycker jag. Tar hellre en macka i caféterian på lunchrasten. Men aja, nu är det som det är.
Right?
Oh, jävlar. Ska nog lägga mig och vila nu. Fick värsta huvudvärken. Hejdå, ha det bra på lovet.
Btw, vad ska alla göra på lovet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0