~Trött och irriterad~

Är trött och irriterad på det mesta. Vet inte varför. Och sen blir jag irriterad på mig själv för att jag är irriterad på allt och inget. Jobbigt som in i helvete är det. Men jag har ju som sagt ADHD och dom sa att man enkelt kan bli irriterad. Jag får väl ta och vänta tills dom skriver ut min medicin (ännu mer medicin, suck) så får jag se om den funkar. Hoppas det iallafall! Annars kommer jag vara sur och grinig resten av livet. Fast det kan ju också bero på att jag är trött. Och jag vet inte om ni har märkt det, men ibland så brukar jag bli sur på er. På vem som helst. Utan anledning. Det är inte meningen. Mitt humör skiftar hela tiden. Ibland kan jag bli skit sur bara för att någon säger "Hej" och försöker vara artig. Känner mig som värsta otrevligaste människan på jorden just nu.

Btw, klippte min lugg för typ en halvtimme, vart så jävla förbannad att jag slängde saxen på mitt egna ben. Lyckat, jag vet. Och fråga mig inte hur jag lyckades! och bara för att jag skrev så, så kommer ni fråga... Suuuuck on that. Men nu ska jag sura på mamma och kolla på film.
"Damernas dektektivbyrå" heter den, tror jag. Har sätt den första, nu ska vi kolla på den andra. Den första var bra. Men nu ska jag dra, tjarå.


Kommentarer
Postat av: Thea

Du kunde ju bett mig klippa den, men SKIT I DET DÅ

2011-02-03 @ 21:47:57
Postat av: Nathalie

Thea: Men den vart inte så bra, vart ganska fail så ja. Du kan få klipparen.

2011-02-04 @ 10:58:15
URL: http://teasonmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0