~Tror vi går på droger~



Alltså, eh, bilden är ett big "Ew, ew." på mig iallafall.
Dagen var bäst, eller ja.

Haha, Sanna ramlade ner på golvet. Jag avled då. Fyfan vad roligt vi hade.
Typ bästa dagen i mitt liv, eller inte bästa men äsch. Alltså, gud vad jag stör mig på mig själv.
Jag säger typ varje dag:"Bästa dagen i mitt liv, jag svär."
Liksom åh, bästa dagen i mitt liv är... vetefan för att vara årlig. Har haft många bra dagar, och många dåliga.
Ne, nu ska jag faktiskt plugga inför NO-provet som vi har imorgon.
Och sen har vi Matte-prov på fredag. Skolan dödar mig, långsamt.
Herrå

Kommentarer
Postat av: Yasse

Sv: OMG SERIÖST GÖR JAG!! :O NÄR FÅR JAG DEN??



hihihi vad ägd kära lilla du. och en fråga hur fan kan mitt hår vara blondt på den här bilden? för läskigt! :OOOO

2011-02-16 @ 18:18:46
URL: http://justshutyourlips.blogg.se/
Postat av: Anonym

mhm fast menade texten också :)

2011-02-17 @ 15:40:26
URL: http://thelifeofcrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0