~Thea är awesome~

Jag suger fortfarande på och komma på rubriker, fast Thea kommer säkert tycka att denna rubrik är ganska mycket awesome. Fast hennes åsikt skiter vi i,hihihi.
Idag så gick jag upp vid sextiden för att vänta på att Thea skulle ringa mig så att jag kunde tagga hem till henne. Hon ringde typ vid elvatiden. Man typ:"Man tack, då kunde jag ju ha sovit jävla idiot." Men när jag kom hem till henne så gick vi ut och gick, för vi var tvugna och prata om en massa saker som har hänt sen sist vi sågs. Vi var ute och gick i typ en timme eller något. Sen gick vi hem för att vi var kalla som in i helvete. Och sen fick jag och Thea en brilliant idé. Thea skulle hjälpa mig och klippa min lugg. Wie. Den vart jättebra. (HOOOOST, är fortfarande förskyld) Och sen tunnade jag ut mitt hår, typ, asmycket....
Hahaha, det var nästan lite läskigt. För när jag kollade i papperskorgen så låg typ allt mitt hår där. Trodde inte att jag hade tunnat ut det så jävla mycket. Men det vart perfekt!
Och mamma har inte märkt något ännu. Haha, hon är lite efter. Hon kommer säkert komma om en vecka och typ:"ne, men gud, har du klippt dig?!"
För det var som när jag rakade bort mina ögonbryn (nu låter jag dom växa ut) då märkte hon det efter två veckor. Man typ:"Jaaa, men bra där!"

Men nu ska jag dra, tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0