~Sova?~

Hej, eller snarare godkväll.
Idag så har jag varit i skolan som vanligt, fick träffa älskling och det var nice. Saknar honom grymt mycket! Jag liksom avlider. Men iallafall, idag gjorde vi NO-prov. Och det känns som om det gick bra, fast man vet ju aldrig. Men jag hoppas på ett G iallafall, annars blir Thea asförbannad på mig, lol.
Och imorgon så är det matte-prov, och jag fattar typ ingenting. Och nu på kvällen så är det ingen idé och plugga. För då kommer man iallafall inte ihåg nånting dagen efter. Jag får väl ta och träna stenhårt på lovet - vi har lov på lördag - och göra matte-provet efter lovet. Eller något liknande. Aja, whatever.
Och så var jag och gjorde QB-testet idag. Det är ett test om koncentrationssvårigheter. Det är bara och söka på google för er som inte vet vad det är. Kan berätta lite kortfattat, inte för att jag är bra på att förklara saker, men ok here it goes: Man skulle ha ett pannband på huvudet och på det så satt det en boll typ. Och man skulle sitta vid en dator i tjugo minutet. Och över datorn så fanns det en kamera, ingen vanlig men ah. Och den fångar upp hur mycket jag rör mig genom bollen jag hade i pannan, haha. Låter hel sjukt, jag vet. Sen så kom det upp röda och blå, antingen cirklar eller rektangler, upp på skärmen. Och så hade man en knapp i ena handen, och om det först kommer upp en blå cirkel och sedan en till då ska man trycka på knappen om den var likadan som den förra. Fattar ni?
Aja, jobbigt var det iallafall. Jag somnade. Hehe, lyckat. Och svaret blev.. eller jag kan ta ett exempel: När man exempelvis sitter på en mattelektion och läraren har genomgång. Då missar jag 36,9% av det läraren har sagt. Och resten av procenten, det fångar hjärnan upp liksom.
Inte så konstigt att jag aldrig vet vad vi har gått igenom eller inte. Men skönt och veta varflr iallafall, istället för att tycka att jag är värsta osmarta tjejen.
Men nu ska jag dra till affären, btw jag och Crille har humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0