~Snön dödar mig~

Snälla, kan inte snön bara försvinna? Önskar att jag hade magiskakrafter så att jag kunde trolla bort den och gö' så att det blir sommar och en massa sol! Och så skulle jag förmodligen förvanlda Thea till en uppblåstbarBarbara.
Men det har inte med snön att göra, eller? ;)
Ja, dagen har väl varit ganska awesome. Jag, Filip Å, Thea och Sanna förnyade barndomen. Vi lekte en massa lekar i skolan som man typ lekte när man gick i ettan. Men fett roligt var det iallafall, det är ju det som är meningen. Och om alla stirrar på oss och tycker att vi är töntiga. Dom kan sköta sitt.
kom på nu att rubriken inte passar in till detta, bara det i början. Jag är så jävla bra på att följa själv huvudämnet.
AWESOMEEEEEEH


Kommentarer
Postat av: hannah

tack :)

2011-02-12 @ 10:56:41
URL: http://hannahinghamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0