~Sängliggande nurå~

Jaha, nu är man sjuk. Jag tycker att det är lite komiskt att jag för någon dag sen hade skrivit ett inlägg om hur tråkigt det är och vara sjuk, man vill hellre vara i skolan då osv. Och vad hände? Jo, jag är sängliggande och kokhet. Fucking yay! har varit sjuk sen igår, Onsdag alltså. Orkade inte skriva på bloggen igår, var alldeles för hängig och blä. Men imorgon blir det och glida iväg till skolan. Mycket roligare än att vara hemma!

Just nu sitter jag på en jävligt obekväm stol, som är, usch, hård. Hellre sitter jag på golvet, men det fick jag inte för mormor. Är hemma hos henne, så ah. Hennes regler. Blö. Min fot har somnat nu, vad fan. Sätter mig på golvet nu! *Boom* Åh, fyfan vad skönt det va! Jag ska snart dra och handla, så fort mamma hör av sig så ska vi hämta henna, för hon är på något jävla möte. Sedan ska vi åka och handla. Hoppas att jag får köpa chokladkaffe då. Annars avlider jag. :(

Peace


Kommentarer
Postat av: Suzze

Svar: Nej, det är inte idag :O

2011-02-03 @ 12:16:02
URL: http://galenkanin.blogspot.com
Postat av: Sanna

Haha. Du kanske inte skulle ha skrivit det där inlägget?



Nej, men hoppas du är bättre imorgon så att du kan komma till skolan! :D

2011-02-03 @ 20:49:04
URL: http://mynameissanna.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sanna: Haha, ne. Skulle nog inte ha gjort det.



Jao, eller hoppas inte.

Måste ju smitta ner allaaaaa.

2011-02-03 @ 21:03:12
URL: http://tearsonmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0