~Random~


(Vi snackar om att ta upp min mamma ur toan, liv jag vet)

hannah säger:HAHHAHAHHHAHAHAHHA TA UPP HENNE MED SUGPROPP

Nathalie~RASMUS ÄR MUPP säger: HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH NEEE DEN ANVÄNDER JAG SOM DILDO

hannah säger:HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA AHA... TA EN DISKBORSTE

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos säger:AHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHHAAHAHAAAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAAA NE DEN KLIAR JAG STJÄRTEN MED

hannah säger:EN TREDJE GAFFELN I ERAN LÅDA

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:VARFÖR JUST TREDJE?

hannah säger:fÖR DEN FÖRSTA KANSKE DU PETAR TÄNDERNA MED

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:AHAHHAHAAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAAHHAAHAH OCH DEN ANDRA?

hannah säger:BORSTAR HÅRET

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:HAHAHAHAHA DET HAR JAG GJORT ETT PAR GÅNGER DENNA VECKAMIN BORSTE ÄR BORTA

hannah säger:HAHHAAHAHAHAHA HAR DU INTE RÅD MEN BORSTE ELLER
GÖR RENT DIN STJÄRT ,DE KANSKE ÄR DÄR

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:MEN DEN TREDJE KANSKE JAG KAMMAR BENEN MED? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAA

hannah säger:ÄR DU JÄVLA SKOG BROR

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:NE JAG ÄR PANK'

hannah säger:PANK, SLUTA TJÄNA TANT

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:HAHAHAHHA JA STÖRRE SKOG ÄN DIGHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHA<333

hannah säger:HAHHAHAHAHAHH ,JAG ÄR RAKAD BROR

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:HAHAHAHA DÄR NERE?'

hannah säger:HAHAHAHHAHA BENEN BROR

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:JA, DÄR NERE...? JÄVLA TARDBENEN SITTER INTE UPPE VID HUVUDET!!!!!!!

hannah säger:JAHA, JAG LEKTE NATTHA
JO DE GÖR MINA!!

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger: -.-'

hannah säger:BARA FÖR DU ÄR FÖDD TARDIG
JÄ'VLA TARD ,TARD

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:OM DOM SITTER VID HUVUDET... ASSÅ DET LÅTER SOM OM DU FÖRSÖKER SLICKA DIG SJÄLVTARDANKAAA

hannah säger:SLICKA MINA BEN?

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:NEJ, FITTAN

hannah säger:BARA FÖR DIN FITTA SITTER PÅ DIN TUNGA
MINA BEN SITTER VID HUVUDET, JAG SA ALDRIG ATT FITTAN GJORDE DET
ÅH

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:HIHI HUR VISSTERU?

hannah säger:SÅG DE NÄR DU ÅT
HAHHA

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:JO
HAHAHAHAHAHH FUCK U

hannah säger:ÄNK OM MAN HADE EN FITTA PÅ KINDEn
DÅ KAN MAN JU BARA

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:HAHAHAHAHAHAHAHA

hannah säger:TRYCKA In
ETT FINGER

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:DET HAR JAG

hannah säger:O VA ÖCKLIGT

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:JAG HAR DIG PÅ MIN KINDHAHAHHAHAAH

hannah säger:JA VET, DÄRFÖR SER DU UT SOM EN VARULV
JAHA,

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:HAHAHAHA TACK<333

hannah säger:ÄR JAG SÅ LITEN NU OCKSå
HAHAHAHAHHAHAHA

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:SKA LÄGGA UT EN BILD PÅ MIN FITTA PÅ BDB SEN

hannah säger:HAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
ÖH
WHAT

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:ALLTSÅ PÅ KINDEN.......

hannah säger:AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar säger:AHHAHAHAHAHAAHAHH ÄCKEL!!!!!!!

hannah säger:HAHAHHAHAHHAHA!!!!
MÅSTE DRA
HEJDÅ<3

Nathalie~Jag använder sugproppar som dildos, och kliar rumpan med diskborstar sa (22:32):NEEEJ FUCKING HORA
DRA INTE
FUCK YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

KOMMER KNULLA DIG HÅRTFITTA NEJ <3 3<3 <3<3 <33<3<3
KOMMER DAMPA
NEJ DRA INTE
OJ DU HAR VISST DRAGIT REDAN
MEN NEEJJJJJJ
FUCK YOU ÄLSKLKLKLKLIIING


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag finns alltid för dig med det vet du va?<3

2011-02-27 @ 17:06:59
URL: http://thelifeofcrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0