~Passa tider~

Alltså, nu bjuder jag på en morgonbild.


Är det någon mer än jag som brukar komma försent till skolan, men om man har bestämt med någon att man ska träffas så brukar man vara mycket tidigare?
Så är det typ alltid för mig.
Kommer försent till skolan, men när jag har bestämt träff med någon nånstans så brukar jag vara typ 10 minuter tidigare. Måste börja gå tidigare till skolan, och senare när jag ska träffa någon. Haha, känner mig så jävla lyckad. Men seriöst, jag snackde med Jaboc i telefon idag och då började vi prata om och passa tider osv.
Det är samma sak för han, irriterande tycker jag nu när man tänker efter.
Mitt liv är lite knas :3
Fast ja, får gå upp tidigare på morgonen så att jag kommer i tid till skolan.
Tjarå ska hoppa in i duschen sedan mysa framför tv.n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0