~Helgen var awesome~

~ Lördag ~

På lördagen så åkte jag till min moster i Hällabrottet, skulle sova där tills söndagen. Men det vart en natt längre istället, iallafall.. Asroligt var det. på kvällen så åkte vi hem till Benny och Mona. Alltså, min mosters kompis pappa och mamma. Och det var hur trevligt som helst. Jag och Freddy (8år, tror jag) hade en tävling. Den som kunde ligga i snön längst med bara badkläder vart Snömästaren! Jag vann, fast alla trodde att jag skulle förlora. Haha.
Och sen gick The Playtones vidare till final i Melodifestivalen! Hell yeah!

~Söndag~

Finns inte så mycket roligt och berätta, vart lite förkyld efter snötävlingen. Snyft. Men roligt var det iallafall. Får fan skylla mig själv. Haha. På söndagen så åkte vi först på brottningsmatch och kollade när Kumla körde mot Hallsberg. Och Charlie (min mosters kompis son) vann en match. Grattis till honom! Han var fett duktig, shit. Och efter brottningen så åkte vi och kolla på hockey. Det var Kumla mot Nybro. Nybro vann med 6 - 2. *BUUUUU*
fast det var faktiskt inte därför vi åkte dit. Min kusin Tim (7år) spelar hockey. Så på halvleken så körde dom knattarna en liten snabbmatch. Hihi, rolgit var det och kolla på. Och så vart det godisregn. Mums med godis säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0