~Byxhatar-dagen

Cha cha.
Första dagen i skolan sedan jag var sjuk, imorse så var jag lite försenad så jag var stressad som in i helvete. Sprang typ på isen. Inte smart. Helt jävla plötsligt så halkar jag på isen, hamnar med ena benet under en bil. Det vart askallt i rumpan. Konstigt... : D När jag var framme i skolan så hade vi klassråd (hade missat typ hela, måste skärpa mig). När jag satte mig på stolen så kändes det som om jag satt på stolen utan byxor. När jag ställde mig upp för att kolla vad det var, så hade jag värsta hålet precis under rumpan. Thea började asgarva och sprang fort som fan för att hämta mina mjukisbyxor i mitt skåp.
Seriöst, jag fick verkligen panik då! Vad fan skulle jag ha tagit mig till om jag inte hade haft ett par extra byxor? Kanske ska börja ta med mig ett par extra byxor varje dag. Så som man gjorde på dagis.

Efter EPT, som är efter klassrådet, så stack jag och Thea till Cafét och köpte en kopp varmchoklad var. Vi satte oss i soffan och på andra sidan cafét så hörde man Isac dra sina dåliga "Isac-skämt". Helt från fucking no where så kommer Yasse och skrämmer skiten ur mig. Fick varmchoklad över hela byxorna, typ. Man typ" YAY, FUCKING YAY!"

Hatar dagen. :333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0