~Barnvakt åt kusinerna~

Hej
Nu är man barnvakt åt kusinerna, brukar egentligen gå upp vid 10 tiden. Men idag vart det och gå upp vid 7. (Jag är trött.) Förra gången jag var här så städade vi Tim's rum. Och idag skulle vi städa Dennis rum, och enda sen vi vakna så har Tim tjatat om att vi ska gå upp och städa. Jävligt ovanligt att han säger så, men det är väl bra antar jag? Sen kom sotargubben hit och fixa och dona. Han verkade schysst, pratade lite med honom. Och jag tänker absolut inte bli sotare när jag blir stor. Usch och fy, säger jag bara. Det är min åsikt iallafall. Klarar inte av smuts osv. Efter att han var klar och dragit så åt vi frukost och sedan gick vi och städa Dennis rum en liten stund. Sen ville ungarna ta en paus. Så vi satte oss framför tv:n, sen gjorde jag mat. Det vart pasta och korv, men när jag skulle hälla ur vattnet ur kastrullen så råkade jag hälla typ all pasta i diskhon! (PANIK!) Så jag tog det som vart över. Hehehehe. Huvudsaken är att jag vart mätt.
Ja, så ser min dag ut hittills. men nu tjatar ungarna på att filmen är slut och att vi ska städa klart.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Sara

tack så mycket! :')

2011-02-25 @ 18:05:34
URL: http://automatiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0