~Back 2 Kumla~

Kumlaaaaaa.
Ja, ni läste rätt.

Nu är man tillbaks i Kumla, för imorgon så ska jag vara barnvakt åt mina kusiner. Och så får jag betalt för det, haha. Så, ja. Så ser min helg ut, typ. Vara barnvakt, sova och kanske vara med Thea. Och på måndag är det skola igen. Suck on that. Fast jag har faktiskt saknat skolan för att vara ärlig. Alltså, jag har inte saknat själva lektionerna och lärarna osv, men jag har saknat det sociala livet och kompisarna. Så det ska bli kul.

Btw, jag tröttnar fort på min hårfärg/frisyr, så jag har en fråga. Skulle det vara snyggt och färga underhåret svart? vet att det bara är snyggt på vissa frisyrer, men ja.

Godnatt, ska upp tidigt imorgon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0