~Hejsan svejsan~

Hejsan, just nu är jag hemma hos Thea för att min mamma skulle ut och partaja lite med sin kompis idag. Så Thea ska vara barnvakt åt mig idag (stackars Thea). Btw, hittade denna fina bild på hennes dator (bilden, lol) och ja, hon har en eller två mappar med en massa jättefina bilder på mig, suck och stön. Och ja, nu har vi iallafall fått oss ett glatt skratt (vi kommer bli gamla tanter i förtid). Och nu klagade Thea över att jag stavade "gamla" med två M, men nu har jag ändrat. *Host, ändrat, jag är bäst på å stava!!!!!* Thea's släkt kom hit idag så jag fick träffa Thea lite senare och då kom Thea upp till stan och hämtade mig i sin permobil. Och nu sitter thea på golvet och mediterar (hon sa att jag skulle skriva det, men jag vet att hon kollar in min rumpa.)
Nu ska vi förmodligen kolla på någon barnfilm, hehe. Puss hej.
Jasmine.<3

Kommentarer
Postat av: Sara

asså låter konstigt att säga såhär.

Men även om andra säger att jag är det, så kommer jag aldrig se det liksom.. ;(

2011-08-27 @ 19:09:47
URL: http://automatiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0