~Crille~

Crille jag älskar dig, och jag vill inte förlora dig. Det måste du förstå. Du tror att ingen älskar dig och att alla tycker att du är en tjock kille som syns, men inte på det sättet som man vill bli sedd på. Du är inte tjock. Du har en fin kropp. Du och jag har ju varit tillsammans en eller ne, typ 4 gånger, men det känns skönt att vi är så bra vänner nu. Jag tror det var menat att det skulle vara så. Att du och jag skulle vara bästavänner, men jag klarar inte av att älska en som när som helst kan försvinna från denna värld. Jag klarar bara inte av det. Alla runt omkring dig - dom älskar Dig. Du är alltid så negativ och tror alltid att det värsta kommer att hända, ibland är det så och ibland inte. Men av alla misstag eller dom svåra perioderna vi går igenom så blir vi starkare i själen, fast än att vi inte tror eller tänker på det. Men det är sant. 
Jag vill verkligen inte förlora dig. 
Du och Icana är dom enda jag kan prata med - om Allt. Ni vet precis allt om mig. 
10 underbara minnen för livet.<3 
1, Jag kommer ihåg när du hade stått i två timmar och gjort frukost åt mig - pannkakor. Men jag svarade inte i telefonen för att jag låg och sov, men jag fick äta min frukost på kvällen, haha. 
2, När du lekte spiderman på skolgården och jag fastnade i ett träd. (vilket jag har kort på, suck.) 
3, När vi bytte kläder i en liten stuga på ett dagis och du såg värsta fjantig ut. 
4, Nr jag låtsades suga av dig på stan och alla kollade, hahaha.<3333 
5, När du stönade i sömnen. 
6, När du ringde mig tre på natten för att jag skulle höra dig pissa (jag spelade in det) och sedan sjöng du en vaggvisa för mig och jag somnade direkt, hahaha. 
7, Dagen då vi träffades för första gången och vi träffade på Jonte Fernqvist. 
8, När vi var hemma hos min mormor och du porrsurfade på hennes dator - vem fick skiten för det? Jo, jag! 
9, När du dansade i cam på MSN. 
10, När jag DRÄNKTE ditt rum med parfym för att du pruttade bomber hela tiden. 

Jag Älskar Dig, glöm inte det. 
Bästavän.<3 
du får inte försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0