~Vad händer i helgen?~

Jaha, nu börjar det luta sig mot helg. Vad ska alla göra då?
Själv vet jag inte vad jag ska göra, blir väl och sitta hemma och nörda TV-spel, haha. Jag har liv, jag vet. Så håll käften. Ne, men eftersom att jag har utegångsförbud så finns det inte så mycket och göra direkt. Boring. Men det är väl sånt man får leva med, man kan ju inte alltid ha roligt, eller hur? Fast jo, det kan man. (Ha-ha)
"Omg, do I try. I'm trying all the time. Omg, do I pray..." -What's Up ~ 4 non blondes


Kommentarer
Postat av: Johan

Syn du har ute gångs förbud. Skulle gärna byta Me dig eftersom ingen av mina kompisar brukar vilja göra någe (förutom freddie kanske) så sitter ändå bara och har tråkigt :P

2011-04-01 @ 13:59:41
Postat av: Nathalie

Svar till Johan: Haha, nja. Faktiskt rolgit och vara hemma och nörda TV-spel.

Haha, Freddie... (puffkungen).

2011-04-01 @ 21:56:54
URL: http://tearsonmylips.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag hatar att vara hemma :P det är det värsta som finns

2011-04-01 @ 22:44:22
Postat av: Nathalie

Svar till Johan: Haha, varför?

2011-04-03 @ 15:20:16
URL: http://tearsonmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0