~Tidsfördrift!~

Visste du att jag:
( ) Jag gillar insekter
(x) Hånglat på en toalett
(x) Ridit
(x) Har velat ta självmord
(x) Dissat någon som ringt på min mobil
( ) Hållt i en orm
(x) Gjort något olagligt
(x) Älskar musik
(x) Älskar djur
( ) Hållt på att drunkna
(x) Suttit på Polis förhör
(x) Älskar någon som jag vet jag aldrig kommer få
(x) Haft pojkvän
(x) Haft flickvän
( ) Vill ha pojkvän
( ) Vill ha flickvän
(x) Är en snäll och go tjej (Vad jag tycker,haha. Men jag vet faktiskt inte)
(x) Har smink
(x) Haft smink
(x) Hållit i en spindel
(x) Ramlat ur sängen
(x) Sjungt inför hela skolan
( ) Tecknar mycket
(x) Ångrat mig jätte mycket
(x) Puttat i en kompis i vattnet
(x) Stulit något
(x) Har velat döda någon
(x) Rymt hemifrån
(x) Hatar djurplågeri
(x) Tagit i flugmaskar
( ) Är superkär
(x) Är homosexuell/bisexuell - bi
(x) Hatat min föräldrar
( ) Fått böter
(x) Sjunger i duschen
(x) Förlorat någon jag älskar
(x) Varit mycket sjuk
( ) Vill ha egen häst
(x) Slagit någon riktigt hårt
(/) Kysser med öppna ögon
( ) Blivit påkörd (Men jag vet en som har blivit påkörd utav en cykel.... SANNA)
(x) Drömt nåt mycket konstigt
(x) Slått mig allvarligt
( ) Åkt ambulans
() Har ett konstigt men fint namn
(x) Kört bil (Prövat)
(x) Spytt fem gånger på raken
( ) Klottrat
(x) Sett film med 15 årsgräns
(x) Älskar att sjunga
(x) Hoppat från ett fönster
( ) Älskar idrott
( ) Sovit ute på vintern
(x) Har blivit mobbad
(x)Hatar någon
(x)Skärt mig med vilje
(x) Har djur hemma
(x) Skrapat upp båda knäna
(x) Hållt någon jag tycker om i handen
(x) Gjort bort mig ordentligt
( ) Älskar naturen
(x) Skrattat högt åt någon
(x) Har klättrat åtta meter upp i luften
(x) Blivit super arg på en kompis
(x) Slagit sönder något med vilje
(x) Skulle dö för någon
( ) Gillar matte
( ) Spelat in en låt (Ska göra det snart!)
(x)Tror på det övernaturliga
( ) Fått en allergisk reaktion

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha okeejj.. xc

:)<3

2011-04-02 @ 13:03:58
URL: http://automatiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0