~Sexnovell: Thea Alice~

Jag bara älskar och skriva sexnoveller, fast det kanske Thea redan vet om, hehehe. Det började med att jag skrev "Hej bög" till Thea på FaceBook, sen började Alice skriva osv, sen skrev Thea att hon bara vill ha Alice för sig själv och binda fast henne i sängen. Det var då jag fick min brilliantá idé att skriva en sexnovell om dom två knasbollarna!
Ok, here it goes.


Thea och Alice var två par riktigt kåta kaniner, som bara juckade hela dagarna. En dag så bestämde dom att dom skulle ha en knullfest. (Haha) Alla var välkommna, eller alla med ett könsorgan kan man säga. Thea sprang ner till affären för att köpa läsk, godis och kondomer. Massvis med kondomer!!! Det kan ju behövas liksom. Eller? När hon kom tillbaka så hade Alice börjat med dekorationen. Det låg en uppblåst Barbara lite här och där, och dildosar och en sexgunga som hon hade spikat fast uppe i taket. Thea släppte påsen med kondomerna, godiset och läsken och la sig i gungan och bad Alice att piska henne. *Smisk smisk* Thea vart upphetsad utav dom grova piskningarna. Och Alice däremot... vart kåt över och se Thea bli piskad av henne själv. Så dom startade festen utan dom andra. Dom började sakta ta av varandra kläderna, och började smeka varandra. Thea gick längre ner på Alice som var dyngkåt.... fast ne. Nu måste jag sova. :D
Haha, jobbigt va?


Kommentarer
Postat av: eliselord

2011-04-04 @ 12:56:37
URL: http://eliselord.blogg.se/
Postat av: eliselord

sv: gumman klart vi kommer ha ! :D <3



kan ta det när du kommer ! :* <3



Puss <3<3

2011-04-04 @ 12:57:23
URL: http://eliselord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0