~Prao - går bra~

Hejsan svejsan eller något liknande. Iallfall, hej. Jag lever bara så att ni vet det. Jobbar ju nu - praoar, men låter roligare och säga att jag jobbar - så jag hinner knappast blogga. Jobbar, kommer hem och sover sen när jag vaknar ska jag äta lite sen sova igen. Hahaha, mitt liv är bra. Igår så kom det en ny praoelev, Judith heter hon. Vi började prata med varandra direkt, och har skitroligt tillsammans! Fast när dagen är slut så har man skitont i fötterna, fotbad nästa säger jag bara, direkt efter att man har kommit hem. Helt slutkörd. Allvarligt, jag skojar inte. Men nu är det helg, sen Påsklov och på måndagen efetr lovet så är vi lediga, så jag ska jobba på tisdag igen. Jippie. Eller något. Haha. Får ta ett par andra skor på mig och se om det blir bättre, inte för att jag tror det. Men det skadar ju inte och pröva, right? Men nu måste jag tvätta mina jobbarkläder *stolt som fan*.
Tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0