~Hemmaaaaaaa~

Tjena!

Som dom flesta kanske har märkt så har jag inte varit kontaktbar. Men nu är jag det igen, hehe. Har nämligen varit inlagd på psyket i cirka en vecka eller mer. Vart utskriven idag, och jag har börjat med min Adhd-medecin. Fyller på mobilen med pengar på, öh, måndag. Och idag så har jag städat mitt rum, jippie. Eller inte "jippie" men "jippie" till att det snart är klart, haha. Bilder på mitt rum Kanske kommer sen, vet inte om jag orkar.

Öhm... nu står det still i pumpaplaneten (mitt huvud). Men iallafall... Mår lite bättre nu. Awesome. (Men vad fan, det var någonting jag tänkte skriva, men nu ser jag bara suddiga bokstäver framför mig.)

(VAD FAN VAR DET JAG SKULLE SKRIVA?!)

Aja, det får räcka. Annars kommer jag börja slå huvudet i datorn ossssssv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0