~Tears on my lips~

Chaow!
Skaffat ny blogg nu som ni kasnke ser?
Annars är ni blinda, inte bra om ni är det. ):
Chattar med Jens på MSN just nu, och min mobil dog precis. Vilken osis attans banankärra.
Varför heter jag "tearsonmylips.blogg.se"?
Jo, det var det enda jag kunde komma på. Och så heter min mamma Jul tomten, så jag tyckte att det passade bra! : D
Ska försöka vara aktiv på båda bloggarna, önska mig lycka till, va?
Det skulle jag kunna behöva.
Måste bara hitta sladden till datorn så att jag kan ladda upp en bild på mig & Thea sen idag.
*LETAR SOM FAN, DÄR RAMLADE EN MASSA KLÄDER NER PÅ GOLVET, VIPS, DÄR FÖRSVANN MIN ENDA SKÅPSNYCKEL*
Hittade den inte ):
Får bilder imorgon, om jag har hittat den.

              




                                                                                                                                                     XOXO


Kommentarer
Postat av: Nathalie

heter inte jul tomten skit unge :)

2010-11-23 @ 05:09:42
URL: http://tearsonmylips.blogg.se/
Postat av: Nathalie

"Nathalie":Kan du inte skriva ditt egna namn, tack?

Jo, det gör du.

2010-11-27 @ 23:56:58
URL: http://tearsonmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0