~Nu är jag tillbaka!~

gillar du att sova länge? - Självklart.
har du vart med om en olycka? - Japp.
är du förvirrad? - När jag fick denna fråga, så ja.
har du mer än 6 par byxor? - Haha ja.
har du förlorat en vän? - Ne, för den var ingen vän.
gillar du att shoppa? -
JA

kan du tala spanska? - Ne. Bara lite.
är du kortare än 1.60 -  Nej
älskar du sommaren? - Ja!
älskar du vintern? -Usch ne
har du mer än 6 par skor? - Ja
brukar du sjunga när du är i duschen? -Ja hahahahah
har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja 
har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Yes
gillar du att städa? - Nej verkligen inte!
äger du en locktång? - Jappsi
gillar du att tugga tuggummi? - Mums ja.

borstar du tänderna varje morron och kväll? - Klart jag gör
gillar du kläder? - Yes
hatar du falska vänner? - Ja herregud vem gör inte det?
gillar du räkna matte? - Ohja..... eller inte.
älskar du någon nu? -Ja.
har du gråtit inför en vän? - Ja faktiskt.
kan du sjunga? - Många säger det, men jag vetefan.
har du sett nån död? - Räknas en fågel?
säger du vad du vill? - Ja
svär du mycket? - Ne. Fast jo.

hjälper du dina vänner? - Ja, jag finns alltid vid mina vänner!
gillar du tacos? -  ja
tycker du att du är söt? - Nope
har du dansat? -Nej, kanske ska börja till hösten
har du spelat fotboll? - Ne
tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Ibland om jag ska vara ärlig! 
kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Skulle jag säkert kunna göra.
har du ätit sniglar? - Nej :s

har du sagt fitta till en tjej? - Ja, fast på skoj
har du fuskat? - Säg någon som inte har gjort det?
har du en teve på ditt rum? - Ja.
har du lunar? - Ja
har du MSN? - Ja
har du en syster? - Ja
har du bruna ögon? - nei
gillar du att fota? - Det beror på faktiskt på vilket humör jag är i.
har du sett dig själv brinna? - JA, MITT HÅR HAHHAHA

är du kär? - Helt ärligt så vet jag faktiskt inte.
har du snusat? - Japp

har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej, inte på någon annan. Eller jo, men det var Linneas fel. Hon vände armen mot min cigg
har du legat i sängen bredvid en tjej? - Ja
har du blivit slagen allvarligt? - ...ja
tar du droger? - hei
har du pussat en kille? - Haha ja!
hatar du någon? - Klart jag gör alla gör väl det?

älskar du någon? - Ja
har några av dina vänner svikit dig? - Ja tyvärr.
har du djur? - Aa, en katt.
gillar du orange? - Ja 
har du nån sjukdom? - ah
har du skämt ut dej för den du gillar? - ja HAHAAAH
har du en gris? - självklart, den ligger under min säng?

Kommentarer
Postat av: elise

saknar dig me gumman :* <3

2011-07-14 @ 19:16:20
URL: http://eliselord.blogg.se/
Postat av: Yasse

Sv: HAHAHAHAHAHAAH normalt? <3

2011-07-14 @ 19:51:14
URL: http://likethesunshines.blogg.se/
Postat av: Sara

taciiis hurru :3 <3<3<3

2011-07-14 @ 22:29:06
URL: http://automatiic.blogg.se/
Postat av: Jojjjjoh - Foto, design, musik, humor, sims 3

Hej, okej!

2011-07-14 @ 22:48:10
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Suzze

Härligt att du är tillbaka då ;D

2011-07-16 @ 20:59:11
URL: http://galenkanin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0